Ahad, 26 Disember 2010

post rajin sepnjg xde line tenet...1

Ada skit menyesal la...

Bln lps aku terminator terminated line maxis berukbnd aku. Konon nak jimat byr bil tenet yg mahal RM 138..fuhh!! lama2 rasa x mampu dh tanggung. Alhamdulillah operasi ke maxis center kat klcc berjaya. Tp kene settle outstanding bil dulu. Ok..itu lain cite..lps tu ingt nak berdating dgn Azah kat The Gardens . otw nak ke mid valley tuh aku jumpa promosi celcom tenet kat kl centre. Bli sim je sbb ada modem maxis yg lama..ingtkan leh la guna modem ni klau masuk sim kad network lain pun. Tp hampehh!! X bolh! Sia2..dh demam aku x leh nak betenet..

X tahan aku! Last2 korek duit yg ada bli sim pack prepaid maxis juga sbb aku pengguna tegar maxis. Bedebar2 hati aku mcm 1st day kawen dulu hehehe mlm nak rasmikan line prepaid dgn modem maxis ni..kot la maxis nka jumpa dgn maxis..pun hampeh kelubi! Xblh la jgk! Errghhh sakit ati dennn!!!tau x camno den tulih blog ni tanpa line tenet nih?? Menggunakan microsoft word! Punyo la nak jgk berblog nih...ni x tau la bile lg aku nak ada line tenet ni..ths time aku akn ikut ckp sahabat aku pakai celcom plak..x koso den x blh betenet ni..domam!


p/s : 1 ni je pun yg aku rajin tulis sepnjg line tenet xde..hehe

Tiada ulasan: