Sabtu, 27 Februari 2010

Its a long story....

sungguh lama aku tak menulis dalam blog aku nih. nasib baik x kene blockd blog aku. Aku benarnya err kenkadang aku ni blh jd blur tetibe bile jari kat keybrd.. apa hal ntah? tu yg tahun 2010 baru aku menulis balik. ni pun ntah brapa lama hayat kerajinan aku nak updated blog aku..mcm x lama lg akan tido la balik blog nih hehe..
Bila lalui hari-hari banyak benarnya aku boleh tulis dalam blog ni tp ntah la...dalam akal byk dah idea tp bile masuk je blog ni..terus aku blur..nauzubillah..apa hal aku nih..banyak aktiviti aku benarnya sepanjg aku x menulis dalam blog ni..aku outstn ke negeri Perak la, aku preggy la, pasai anak dara n bla bla bla..tp kering idea..mungkn sbb bkn dilahirkan mempunyai akal penulis yg pandai buat ayat utk tarik perhatian..tapi ada hati nak buat blog..err..byk la pulak aku menulis ye..hehehe...
aku berharap semoga lps ni dapat la aku mengasah akal aku utk menulis blog..bkn utk sesapa pun, utk diri aku..kalu ada yg berminat nak baca atau terbaca...my pleasure ..klau tak..ignored je la...adioz

Tiada ulasan: