Khamis, 22 Januari 2009

bile semua x ok.....

jgn tokojut lak tgk aku guno ayat2 biase..bkn apa tebelit gak lidah aku nak guna bahaso kg den th..tp xpo la..stakat ni korg paham kan (err..ade ke yg baca blog aku nh...hehhh...)benarnye aku ni dalam kebosanan tahap cipan yg cirit sbb CPU aku kene virus..aku x guna laptp sbb aku x mampu nka beli..cpu je murah sbb kalau aku nak beli laptop aku nak bli yg mahai2 (riak skit..hahaha)demam aku klau x surfing tenet sehari..
lps tu aku pinjm la laptp akak aku..dh kene kanser la plak..aduhh!!! lg la bertambah pening aku!on je laptop cursor je leh gerak tp x blh klik memane...aduhh!! lg la naik temperature bdn aku..hahhah..la ni memlm aku lepak tgk tv sampai la tv kene nengok aku balik..tido la th..aduhh..pening aku..bile la aku leh stat tenet balik nh..erghhh...

2 ulasan:

AdzRa berkata...

apa lagi chik .. buat la loan gomen. rm5 K maksimum. dh boleh dpt ntbook power gila terbabas punya la.

siti fatimah aka kakchik berkata...

aduhhh..x koso den bang!!loan memanjang!lelamo x mkn den duit gaji abih buek byr looan yo...heheheh....